9 potravin, které bojují proti břišnímu tuku!

 

Dnes si blíže představíme potraviny, které nám pomohou zbavit se břišního tuku. Možná, že máš ideální váhu, ale i přebytečný tuk, který se hromadí na tvém bříšku. Některé ženy řeší břišní tuk pomocí operace, ale my tě ujišťujeme, že existuje i jiná cesta. Zdravější. Bezbolestná.

1. Citrusové plody

Vitamin C obohacuje ovoce jako jsou např. citrony, grapefruity a pomeranče. Pomáhají našemu tělu se rychleji zbavit tuku. Také eliminují inzulín v těle což zabraňuje přibírání na váze. Dej si tyto chutné ovocné plody k snídani.

Nakrájený pomeranč, mandarinka, grep a citron

2. Meloun

Meloun je bohatý na draslík, který reguluje hladinu sodíku a vede tak ke snížení nafouknutého bříška.

3. Mandle

Aktivují náš metabolismus, vzhledem k vysokému obsahu vápníku, bílkovin a omega 3 – mastných kyselin, což nám poskytuje energii během celého dne.

4. Green cofee

Zelená káva nabírá na popularitě jako významný pomocník při zbavován břišního tuku. Snižuje vstřebávání cukru v trávicím traktu, který hromadí tuk.

5. Ovesné vločky

Jedná se o potraviny s přírodním zdrojem vlákniny a bílkovin. To je důvod proč se doporučují jíst na snídani nebo na večeři. Regulují hladinu cholesterolu a čistí krev. Zachycují tuk a odstraňují toxiny z těla. Snaž se je začlenit do svého jídelníčku alespoň jednou za týden.

ovesné vločky

6. Zelenina

Je dobré jíst během dne syrovou zeleninu jako je mrkev, listová zelenina atd. Tvé tělo bude lépe spalovat tuk. Také je třeba zahrnout do jídelníčku zeleninu, která má vysoký obsah vlákniny jako je např. špenát a brokolice. Jejich živiny jsou schopny absorbovat tuk ve střevech.

7. Bobule

Toto chutné ovoce jako jsou např. jahody, borůvky a maliny mají vysoký obsah vlákniny a vody a velmi málo kalorií. Obsahují flavonoidy, které regulují hladinu sodíku. A aby toho nebylo málo mají antokyany, které jsou schopny zabránit tuku a cukrové asimilaci.

8. Losos

Je základním zdrojem omega 3 a bílkovin, aktivuje metabolismus a zabraňuje usazování tuku v břiše. Můžeš ho jíst dokonce dvakrát za den.

Čerstvý losos s rozmarýnem

9. Olivový olej

Kdo by neměl rád saláty z kapkou olivového oleje? zvyšuje vstřebávání živin a snižuje hladinu cholesterolu. Také je velký spojenec při regulaci břišního tuku.

A hlavně dámy, nezapomínejte na pravidelné cvičení! 🙂

TIP: Chcete skutečně trvale zhubnout? Poraďte se s odborníky. 

9 potravin, které bojují proti břišnímu tuku!
Rate this post

2 komentáře

  1. Jana 4.6.2016
    • Coolitko 6.6.2016

Add Comment