7 fantastických návyků pro úspěšné hubnutí

Pokud jde o hubnutí, malými změnami můžete udělat velký rozdíl. Předpokládáme, že dieta vyžaduje radikálně předělat svůj život, ukrutně dodržovat určitá omezení, ale to není správná cesta. Pokud jde o trvalé hubnutí výzkum ukazuje, že účinnější jsou malé a zdravé změny jako všemožné diety, které nutí radikálně změnit životní styl. Klíčem k úspěchu je, že tyto změny jsou praktické a udržitelné, aby bylo možné je trvale přijmout do svého každodenního života.

7 fantastických návyků pro úspěšné hubnutí

Tyto malé a jednoduché změny Vám pomohou naučit se jíst zdravěji – 7 jednoduchých návyků pro úspěšné hubnutí

1. Jezte každý den snídaně

Výzkum ukazuje, že zdravě se stravující lidé jsou úspěšní při hubnutí když jedí snídaně. Pokud ještě nesnídáte, tak začněte! Pokud jste zvyklý snídat, zkuste jíst stejné jídlo na snídaně několik dní v týdnu. Výzkum také ukazuje, že opakování stejných jídel Vám může pomoci zbavit se nežádoucích kil.

Tip: Máslový croissant natřený s 1 polévkovou lžící arašídového másla a 1 nakrájeným banánem. Tyto snídaně Vám přinášejí skromných 278 kalorií, spolu s vyplněním vlákniny a bílkovin. Přenosné a připravené za méně než 5 minut, takže zapomeňte na výmluvu „Nemám čas na snídani“.

2. Zmenšete velikost porce

Velikost porce je jedním z klíčů k dosažení štíhlé linie. Studie ukazují, že pokud chcete sníst méně měli byste používat menší talíře. Teorie je v tom, že když vidíme plný talíř jídla máme pocit že jíme hodně a naše porce vypadají větší a následně i sníme méně jakoby jsme za jiných okolností z většího talíře snědli mnohem více.

Tip: Zkuste si jídlo nakládat na dezertní talíře nebo do malých misek.

3. Pijte hodně vody

Pravděpodobně jste to slyšeli už nejednou, ale je to osvědčený a vyzkoušený efekt, takže začněte hydratovat! Pití 2 sklenic vody před jídlem Vám pomůže zhubnout. Voda Vám dopomůže k pocitu sytosti mnohem dříve, takže sníte méně jídla a následně budete vážit méně.

4. Aranžujte si ovocné a zeleninové mísy

Znáte přísloví „sejde z očí, sejde z mysli“? Ne tohle nechceme dosáhnout, pokud jde o ovoce a zeleninu. Plody ovoce a zeleniny obsahují mnoho živin, ale ne mnoho kalorií. Navíc jsou plné vlákniny, která Vám pomáhá naplnit žaludek. Nenechávejte pohozené krásné jablka ve spodní skříňce, nebo nepochovávajte mrkev pod dalšími potravinami. Místo toho, aby se ovoce a zelenina dostaly do popředí v chladničce a kuchyni, vyjměte je na viditelné místo, abyste je měli neustále na očích a po ruce. Naaranžujte si krásnou mísu s ovocem a dejte ji na jídelní stůl, uvidíte jaký to bude mít u Vás doma úspěch. Bude větší pravděpodobnost, že pokud dostanete chuť na něco malé, sáhnete třeba po jablku.

Zajímavost: Když společnost Google přesunula mísu s ovocem do přední části jídelny, spotřeba ovoce zaměstnanci se zvýšila o dvě třetiny za jeden měsíc. Takže nezapomínejte, co lahodí oku, lahodí i chuťovým buňkám.

5. Jezte bílý jogurt

Jogurt byl nedávno identifikován na Harvardově univerzitě, jako top potravina podporující hubnutí. Díky vysokému obsahu bílkovin, Vás pomáhá naplnit více než sacharidy. Držte se obyčejných bílých jogurtů, s nízkým obsahem tuku. Nízkotučné jogurty jsou úžasné jako zdravá svačina, a to bez zbytečných přidaných cukrů a nasycených tuků. Další bonus jogurtů je, že obsahují probiotika, které Vám pomohou spalovat tuk. Chcete-li aby jogurt obsahoval slušné množství probiotik, vybírejte takový, který nese označení „BIFI kultura“ probiotická kultura, která velmi příznivě působí na střevní mikroflóru.

6. Dopřejte si malou sladkost

Nevynechávejte úplně všechny Vaše oblíbené potraviny. Mohlo by dojít k poruše. Drasticky omezena strava není dlouhodobě udržitelná, což může mít za následek přejídání se. Vychutnejte si malou sladkost jednou za den a opravdu tím nebudete sabotovat vaše úsilí zhubnout. Spokojeně si dopřejte dva čtverečky čokolády, ½ šálku zmrzliny nebo sklenici vína. Tento zvyk Vás může udržet na dlouhé trati při redukci váhy.

7. Při hubnutí myslete pozitivně

Nezabývejte se svými slabostmi, nepodceňujte se! Pokud si například myslíte, že se nikdy nezbavíte celulitidy, raději myslete na to, že pomocí zdravé stravy a pravidelného cvičení jistě zhubnete!

Myslíte, že jsou tyto změny praktické a udržitelné? Budete se podle nich řídit? Napište mi svůj názor 🙂

7 jednoduchých návyků pro úspěšné hubnutí

7 fantastických návyků pro úspěšné hubnutí
Rate this post

Add Comment