10 tipů, jak se zbavit erektilní dysfunkce

Erektilní dysfunkce nebo impotence je strašák mužů, ale v rámci fungujícího partnerského vztahu i žen – partnerek. O tomto problému se často říká, neboť jím trpí více než polovina mužů nad 50 let, ale i velké množství (někde se uvádí až 30%) mužů do 30 let. Dnes se spolu podíváme, jaké psychické příčiny mohou způsobit slabou nebo žádnou erekci muže a tím pádem nulový zážitek v posteli.

10 tipů, jak se zbavit erektilní dysfunkce

Právě psychické příčiny jsou častým důvodem, proč si nezasexujete. Množství lidí to ani neví a proto je fajn, pokud se povědomí rozšíří. Pár rad vám může úplně změnit život. Pánové, pokud máte občasné výpadky, tak si tento článek přečtěte a vezměte si z něj to nejlepší. Pokud máte pravidelný problém s erekcí, který trvá dlouho (několik měsíců), doporučuji objednat se u urologa.

1. Zbavte se stresu a deprese

Posloucháte to všude, řeknu vám to i já. Stres je jeden z hlavních důvodů problémů s erekcí, se kterým jsem se kdy setkala. Pokud pro vás znamená sexuální život hodně, zbavte se stresu. Lidé mají stres z práce, z problémů v rodině, z nedostatku financí, ale i stres ze samotného sexu. Jakým způsobem se stresu zbavit je také podstatná otázka. Dejte si dovolenou, vysvětlete partnerce (pokud si to sama neuvědomuje), že v tomto období by vám měla být největší oporou. Odpočívejte, věnujte se koníčkům, jděte na dovolenou, relaxujte. Zpříjemněte si dny jak jen to nejvíc jde.

Čtěte: Video: 10 rad jak zvládnout stres

2. Špatný životní styl

V dnešní době máte ve většině případů opravdu špatný životní styl. Nesprávné stravování, málo pohybu, kouření, příliš mnoho alkoholu, příliš mnoho kávy. Tělo se potřebuje bránit proti těmto našim neřestem a proto nemusí některé funkce v našem těle pracovat správně. Erektilní dysfunkce je ve většině případů pouze doprovodný znak mnohem závažnějšího problému – onemocnění.

Ne všechny neřesti potřebujete k životu. Vyzkoušejte změnit svůj životní styl odepřením si například ranní cigaretky a změnu už můžete pozorovat po pár dnech. Zkuste si podvečer odpočinout u šálku čaje a hlavně v klidu. Za všechny tyto pozitivní změny se Vám tělo určitě odmění.

3. Změňte stravu

Strava ovlivňuje celé tělo nejdůležitější. Je velmi podstatné co jíte v průběhu dne. Každá potravina obsahuje látky, které působí na Váš organismus, ať už pozitivní nebo negativní. Tímto způsobem se Vám také zlepšit metabolismus a to se Vám odrazí i na erekci. Člověk postupně zjišťuje, které potraviny mu dělají dobře a které špatně. V pokročilém věku si lidé dávají pozor na to co jedí. Vědí proč to dělají.

Zdravou stravu si zabezpečíte hlavně čerstvým ovocem a zeleninou z domácí zahrady. Je zde největší pravděpodobnost, že nejsou nasáklé různými postřiky, které zajišťují „dlouhověkost“ v hypermarketech. Zdravými potravinami se nemůže Vaše tělo dostat do konfliktu s nežádoucími látkami a tím pádem budete mít spokojený sexuální život.

Je třeba se vyhnout i velmi mastným jídlům. Většina lidí si neumí takovou stravu odepřít. Není to výslovně zakázáno, ale vše je třeba s mírou a hlavně ne pravidelně. Mastné jídla jsou velmi syté a zahlcují Vám cévy, ve kterých proudí krev, která je velmi potřebná pro Vaši kvalitní erekci. Určitě nepocítíte tuto zradu po pár kouscích mastného, ​​ale když ho jíte pravidelně, tak sami spatříte, jakou škodu Vám to dělá s tělem.

4. Vyzkoušejte si okořenit život

Jsou součástí zdravé stravy. Je velmi důležité jaké typy koření používáte. Samozřejmě v rozumných dávkách. Když to přeženete s určitým druhem koření, tak se Vám to také odrazí na fungování organismu.

Nejběžnější je zřejmě pepř a červená paprika. To dává jako přísadu do jídel snad každý. Kromě těchto velmi známých koření je na trhu velké množství dalších, např: anýz, bazalka, bílý pepř, bobkový list, česnek, chilli, estragon, fenykl, hořčičné semeno, kari koření, kajenský pepř, hřebíček, koriandr, kopr, kurkuma, majoránka, muškátový květ, oregáno, provensálské koření, kmín, rozmarýn, sezam, šafrán, skořice, tymián, zelený pepř, zázvor.

Všechny tyto koření mají blahodárný vliv na chod organismu. To znamená, že mají i příznivý vliv na potenci.

Začněte používat koření, o kterých jste dosud ani neslyšeli a zjistíte, že opravdu nejsou pouze přísadami do jídla, které ho mají zkrášlit. Je třeba si nejprve zjistit – přečíst, jaké koření se používají na jaký typ jídla, jaké látky obsahují, jaký vliv mají na Váš organismus.

Uvedu alespoň pár běžně dostupných:

chilli nebo chilli papričky – má výraznou ohnivá chuť, se kterou se nedokáže každý člověk ztotožnit. Někdo ji sní i samotnou, ale většina lidí si dochutí jen malým množství nastrouhaným chilli. Ví rozohnit celé Vaše tělo na vysokou teplotu.

zázvor – velmi příznivě ovlivňuje urogenitální systém Vašeho těla. Je zdravý a má přímý vliv na Vaši erekci. Mnoho lidí si z něj dělá čaj – čajový vývar. Má silnou a výraznou chuť.

bobkový list – další jednoduše dostupná koření, která pročišťuje močové cesty

5. Zamezte přejídání

Přejídání je samo o sobě zlozvyk, ale v některých případech je to nemoc, se kterou se jen těžko dokáže nemocný člověk ztotožnit. Pokud chcete dosáhnout vysoký apetit v sexuálním životě, tak ho nemůžete vyplňovat přejídáním. Závislost na jídle je v některých případech tak velká, že Vás v životě už nic víc neuspokojuje. To není vůbec dobrý krok pro erekci. Je třeba se vyhnout těmto návalům chuti k jídlu. Ne vždy se to však dá.

Přejídání je přímo spojeno s několika faktory, které byly v tomto článku již zmíněno. Může to být například ze stresu nebo ze ztráty nějaké blízké osoby. To znamená, že veškerou svou energii dáváte do jídla a ostatní faktory jsou pro Vás nepodstatné. Třeba se přes takový životní čas přenést a myslet na něco pozitivního, pěkné. A co může být krásnějšího než přenést tyto myšlenky z jídla na kvalitní sexuální život. Netřeba se toho bát.

6. Nezapomínejte na kvalitní spánek

Každý rozumný člověk Vám řekne, že spánek je velmi důležitý pro Vaše zdraví. Další věc, která blahodárně ovlivňuje potenci. Není to jen mýtus. Sami dobře víte, že když jste odpočinutý, tak se tělo ovládá snadněji. V spánkovém režimu se naše tělo ztotožňuje s přílivem a odlivem hormonů. Pokud není spánek dostatečný, tak hormony ztratí svoje vyvážení a už může nastat problém. Během spánku má každý člověk erekci. Někdo v malém množství – ani si to nevšimne, někdo ve větším. Je to způsobeno hormonální rovnováhou.

Co znamená dostatečný spánek. Vědci tvrdí, že 8 hodin je ideální čas na spánek pro dospělého člověka. U novorozenců se udává čas 16 hodin a u dětí v předškolním věku je to až 12 hodin denně. Jsou to v podstatě čísla, které vycházejí z různých výzkumů a dlouhodobých studií. Každý člověk ale cítí sám na sobě kolik času potřebuje strávit v posteli.

7. Vyzkoušejte výživové doplňky

V dnešní době jsou výživové doplňky již součástí života. Pomáhají se tělu vypořádat s různými faktory. Výživové doplňky nám pomáhají dát tělo do pokojného stavu. Proto jsou důležité při potenci. Doplňují nám látky, které nám chybí nebo jsou potlačovány různými faktory. Výživové doplňky jsou dnes viděny na každém kroku. Je třeba si jen vybrat správné.

Na erekci je jich v nabídce velké množství. Některé jsou na předpis, některé jsou volně dostupné a najdou se i méně známé, jejichž prodej je u nás zakázán. Všechny vám ale doporučuji pořádně si prostudovat a konzultovat s lékařem. Tyto doplňky obsahují látky, které zlepšují vaši erekci. Jsou vědecky odzkoušené a mají dlouholeté pozitivní účinky.

Mezi nejznámější patří určitě Viagra, Zerex, Erexan, Vimax, ArginMax, Vigrax, Clavin Platinum, Ejoy, Maxxes, E-rex 24, Elixirman. Každý z vás už určitě viděl reklamu nebo se dočetl o některé z těchto značek v nějakých novinách. Ale jak vědět, která je ta správná? Která vám pomůže?

Postupně se Vám budu snažit poradit, který výživový doplněk je pro Vás nejlepší, Budu vám posouvat informace, které mám přímo od mých dlouholetých pacientů, se kterými jsem si prošla dlouhou cestu, aby byly ve svém životě spokojeni a mohli plnohodnotně fungovat. Vždyť není nic horšího než se připravit o nejkrásnější sexuální chvíli se svým partnerem nebo partnerkou.

8. Sportujte

Ne nadarmo se říká „Sportem ku zdraví„. Nebo ještě lépe „Ve zdravém těle, zdravý duch“. Co víc si může člověk přát než být zdravý a šťastný? Tyto 2 věci mezi sebou úzce souvisí. Jak chcete podat plnohodnotný sexuální výkon pokud nejste zdravotně fit. Partnera to zřejmě vůbec nepotěší. Nikdy si nemůžete říct, že se Vám nechce. Je to jen myšlenka, kterou potřebujete překonat.

Možná se budete smát, ale mezi sportovní aktivity patří i obyčejná procházka. Proto není důležité abyste zabíjeli s těžkými činkami v posilovně, nebo běželi o život. Stačí Vám jednoduchý pohyb, při kterém prokrvíte celé tělo. Tím že ho prokrvíte se Vám zlepšuje metabolismus, roztahují se cévy a všechny tyto faktory ovlivňují vaši erekci. Při sportu platí pravidlo, abyste vše dělali s rozumem.

Jsou různé cvičení které přímo souvisejí s posílením vaší erekce. To znamená že jsou přímo zaměřeny na oblasti potřebné k dokonalé rozkoši. Třeba vyzkoušet. Možná se dostanete do sfér, o kterých jste ani netušili, že jsou.

Čtěte také: Jak přirozeně zhubnout za 30 dní

9. Stav mysli – psychika

Většina problémů začíná v hlavě. Hlava je centrum našeho života. Už dávné věky je známá hláška „rozhoduj se vlastní hlavou“. Něco na tom bude. Když máte zlomenou ruku a budete na to stále myslet, tak Vás ruka bude stále bolet a bude středem Vašeho zájmu. Určitě jste se právě zamysleli, že něco na tom bude. Totéž se vám děje v hlavě i při poruše s erektilní dysfunkcí. Když budete neustále myslet nato, že „nezabodujete“, tak se Vám to pravděpodobně i stane. Třeba takovým myšlenkám předejít. Mnoho lidí s problémem erekce však toto téma nechce před nikým otevírat. Je to většinou o stydlivosti a citlivosti problému. Stále se však točíme o vaší hlavě. Měla jsem opravdu hodně pacientů, který se bojí před cizím člověkem říci například slovíčka penis nebo vagína. Opravdu se toho nemusíte bát. Všechny problémy se dají vyřešit. Jsou to například výživové doplňky, které se Vám budu snažit co nejvíce ozřejmit, aby se Vám vrátilo ztracené sebevědomí.

10. Léčba lékařem

V podstatě je toto volba, kterou můžete zvážit hned na začátku problému nebo i jako poslední možnost pokud už nic nepomohlo. Lékař má vždy kvalitní informace o problému, který vás trápí. Vždyť je nato vystudovaný a zabývá se daným problémem denně. Každý postup, kterým jste se rozhodli řešit svůj zdravotní stav, vám i tak každý doporučuje poradit se svým lékařem.

Podle informací, které mu poskytnete vám udělá potřebná vyšetření a naordinuje vám léčbu. Je to jasný postup, který určitě dodržuje. Přesto je to stále na vás, jak se k problému s erekcí postavíte VY. Jak byly již výše zmíněno věci o zdravém životním stylu nebo psychice, tak třeba si položit otázku, zda jste opravdu udělali všechno nebo vyzkoušeli všechno co jste mohli pro svou poruchu.

10 tipů, jak se zbavit erektilní dysfunkce
4 (80%) 1 vote

No Responses

Add Comment